Reklamacje i zwroty

Nie jestesz zadowolony ze swojego zamówienia?

Zakupiony towar możeś wrócić w ciągu 30 dni na nasz adres. Chętnie Ci zamienimy za inny rozmiar, inny towar lub wrócimy kasę na konto. Wszystko w zależnosci tylko od twojego zyczenia :-) Jeżeli wolisz zwrot kasy, pamiętaj że by dopisać numer swojego konta.

Ale uwaga, towar który zamierzas wrócić, nie może posiadać ślady noszenia albo być uszkodzony.

Jak postępować?

Wystarczy wypełnić dolną część faktury, wyciąć ten kawałek papieru, dać go z powrotem do paczki s towarem (towar nie może być uszkodzony) i przesłać na adres:

WOODMINT #13292
FROGMAN s.r.o.
ul. Bielska 63A
43-400 Cieszyn

Nie zasyłać na pobranie pocztowe! Paczki wysłane przez pobranie pocztowe nie przyjmujemy.

Kiedy i jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Kasa wyląduje na twoim rachunku najpózniej do 10 dni roboczych od dnia otrzymania kiedy otrzymasy email s potwierdzeniem o przyjęcu zwracanego towaru.

Reklamacje

Jeżeli jest z towarem coś nie tak, zkontaktuj się z nami na email info@woodmint.pl, lub zadzwoń pod numer +420 721 933 250 i nasz zespół ci doradzi jak postępować dalej.